ANAOKULU
Okul öncesi dönem yaşamın temelidir. Gerçek öğrenmenin, çocukların kendilerini güvende ve mutlu hissettikleri, ilham veren bir ortamda gerçekleşmesi en önem verdiğimiz ilkemizdir.
Çocuklarımıza sosyal, duygusal, fiziksel, dilsel ve bilişsel beceriler kazandırarak bütüncül bir öğrenme sistemi ile onları okul olgunluğuna ulaştırmayı hedeflemekteyiz.
Her çocuğun ilgisine ve öğrenme stiline göre farklılaşan, çocuk ve oyun merkezli okul öncesi eğitimi ile ömür boyu öğrenmenin ve öğrenmekten keyif almanın temelleri atılmaktadır.
Çocuklarımızın, gelişim düzeylerine ve çoklu zeka kavramına uygun eğitim programının yanı sıra; Yüzme -Temel İngilizce, Speaking teacher ile İngilizce mutfak- Beden eğitimi -jimnastik –drama- müzik- satranç gibi yaratıcılığı geliştiren alanlarda hem eğlenerek hem de yaşayarak öğrenip geleceğe hazırlanırlar.
Çocuklarımıza sosyal, duygusal, fiziksel, dilsel ve bilişsel beceriler kazandırarak bütüncül bir öğrenme sistemi ile onları okul olgunluğuna ulaştırmayı hedeflemekteyiz.
Her çocuğun ilgisine ve öğrenme stiline göre farklılaşan, çocuk ve oyun merkezli okul öncesi eğitimi ile ömür boyu öğrenmenin ve öğrenmekten keyif almanın temelleri atılmaktadır.
Çocuklarımızın, gelişim düzeylerine ve çoklu zeka kavramına uygun eğitim programının yanı sıra; Yüzme -Temel İngilizce, Speaking teacher ile İngilizce mutfak- Beden eğitimi -jimnastik –drama- müzik- satranç gibi yaratıcılığı geliştiren alanlarda hem eğlenerek hem de yaşayarak öğrenip geleceğe hazırlanırlar.
Oyunlaştırılmış Öğrenme
ERKAN Anaokulunda oyunlar, keşfetmek, dünyayı anlamlandırmak ve arkadaşlık kurmayı öğrenmek için bir araçtır. Her çocuğun gelişim evresi ve ilgisi göz önünde bulundurularak serbest oyun ve yapılandırılmış etkinliklerin dengeli sentezi ile çocuklara sosyal ve bilişsel becerileri öğrenme şansı verilir. Çocuklarımız, oyunlarla, deneyerek, gözlemleyerek, sorgulayarak, hareket ederek ve yaratıcı etkinliklerle diğer çocuklarla iletişim kurmayı, kendini ifade etmeyi ve öz denetim sağlamayı öğrenirler.


Araştırmacı Eğitim Anlayışı
Okul öncesi dönemde çocuklar doğal bir meraka sahiptir ve araştırmacıdır; oyunlarında sürekli soru sorarlar, keşfederler, bilgi toplarlar ve tahmin yürütürler. Beyin çocuklara öğren emri vermez, bu nedenle bilginin doğrudan verilmesi öğrenmeyi sağlamaz. Öğrenmeyi merak uyandırarak, sorgulamalarına, araştırmalarına ve hayal etmelerine fırsat vererek sağlarız.
Anadil Etkinlikleri
Anadil çalışmaları ile çocukların Türkçeyi akıcı ve düzgün kullanmaları, kelime dağarcıkları ile sözel ve sözel olmayan iletişim becerilerini geliştirmeleri hedeflenmektedir. Anadil çalışmaları planlanırken çocukların gelişim seviyeleri, bireysel özellikleri, yaşları, dikkat süreleri ve sahip oldukları önceki kazanımlar göz önünde bulundurulur.


Okuma-Yazmaya Hazırlık Çalışmaları
Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları çocuklarımızın dikkatlerini toplama, algılayabilme, ilişki kurma, eşleştirme, gruplama, karşılaştırma, el-göz koordinasyonlarını ve kalem tutma becerilerini geliştirmeye yönelik etkinlikleri kapsar.
Yabancı Dil Eğitimi
Okul öncesi İngilizce etkinliklerinde oyunlar, şarkılar ve bilim-teknoloji içeren çok yönlü öğrenme materyalleri kullanılarak yapılan etkinlikler ile öğrencilerimizde yabancı dil farkındalığı oluşturulur.


İngilizce Mutfak Eğitimi
Çocuklarımız yaşayarak –yaparak öğrenme modelinin bir parçası olan İngilizce mutfak etkinliğinde :Speaking öğretmeni eşliğinde tamamen İngilizce konuşarak , pasta ,börek ,yaparken hem eğleniyor hem de anlayarak, keşfederek İngilizce öğreniyorlar.
Fen ve Matematik Çalışmaları
Okul öncesinde Fen ve Matematik çalışmaları, çocukların günlük hayatta karşılarına çıkabilecek problemlerle başa çıkmayı ve meraklarını gidermeyi öğrenmelerini destekleyen etkinlikler içerir. GEMS programı bu etkinliklerin önemli bir parçasını oluşturur.
